Thinking

Då var det snart dax för sängen igen! Börjar sent imorgon.. Bara imorgon och två dar till sedan är min absolut sista praktik slut, för gymnasiet iallafall, blir säkert mer praktik om jag pluggar vidare.. Men det blir inte det närmsta åter iallafall. Visst ska det bli skönt att ta studenten slippa skolan, det är typ det man längtat efter sen man gick i 2a klass på grundskolan, men det kommer samtidigt att kännas konstigt tror jag. Skolan är en plats där man har en massa vänner och även om man klagar på att det är så mycket plugg så är det lugnare än ett vanligt jobb, mer ansvar och mer allt! I skolan kan man ju bara glida runder en dag om man verkligen inte orkar, men det blir nog inte lika lätt på en arbetsplats.. Ja, en av alla tankar som snurrar runder i mitt huvud just nu..
Men FYFAN VAD JAG E BRA, FÖR JAG SKA TA STUDENTEN!! Om ett par månader iallafall ;)
På tal om det så har våra studentmössor med tillbehör kommit.. Det första jag ska göra på Måndagen efter lovet är att springa inte till vår rektor och hämta ut min lille mysse! ;D Nej, nu ska jag i myskläderna och kela med mina favispojkar!

Ha en underbar kväll allihop! Sov gott!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0