Picnic in the sun!

Precis kommit hem från en underbar picnic med min pojkar! Så underbart väder ute, solen lyser och himmeln är blå! Är på så bra humör! :D Vi köpte bullar, pålägg och dricka, åkte hem och fixade till vår fika och sedan bar det av. Har haft hur mysigt som helst! Jag och Paul låg och glassade i solen medans Cesar sprang omkring o lekte och rullade sig i gräset. Vad har du gjort idag?

Nu hade vi tänkt äta lite, sen ut en runda till, man vill verkligen inte missa solen när den väl visar sig! Har dessutom 3 kvällspass kvar på min praktik, torsdag, fredag, lördag. Så vill ju vara ute när jag kan och inte måste vara inne i den stora grå byggnaden. Efter det så är praktiken slut och påsklovet börjar. Ska bli så skönt! Får hoppas på att vi har kvar det fina vädret tills dess! :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0