Ny header?

Har precis tittat lite Tv och krängt en bit kladdkaka. YUMMIE! ;p Innan åkte jag, Babyboy och Cesar in till Ängelholm och köpte kebabrulle. Körde ner till stranden och satt där och mumsade i oss våra rullar, va lite kallt eftersom det blåste en hel del men ändå riiiktigt mysigt! :) Nu hade jag tänkt att jag ska försöka göra en ny header, om mitt tålamod är på min sida idag. Hihii..

-Tidigare idag när vi satt i vardagsrummet så stod Cesar och tittade ut genom altandörren, ja nu har han växt så han kan se ut hihi, efter en liten stund så hörde vi hur han skällde... Vi kunde inte se någon utanför, men det hängde ett par byxor ute på tork och de va dem han vaktade oss för. När jag tog byxorna och förde mot honom så ryggade han tilbaka o visade tänderna men när jag bad honom lukta så gick han fram och började vifta på sin söta svans. HAHAHA Min lilla sötnos! ♥

Nej, dax för mig att börja pilla med Photoshop!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0