Ja som svar

Godmorgon! :D Solen skiner idag med! Och jag börjar praktiken halv två.. Vill ju vara ledig och njuta av vädret!! Men, snart är det lov, får tänka possitivt! ;) Glömde berätta att jag fick jobb igår! Eller ja.. Nyanställning på mitt förra sommarjobb! Ringde dit och frågade om jag kunde få arbeta där i sommar, fick ett ja som svar direk! Yees! Vilken tur! :) Fick 8veckors jobb på ca 75% och om det skulle vara att jag ska ut o resa så va de lugnt, bara att säga till så ordnade dem det på annat sätt! Wiiie! ;D Är så glad för att jag fick jobb! Kommer få högre lön och bättre förmåner nu när jag är färdig, kan det bli bättre?! Nej, nu börjar jag bli hungrig, så ska ner och göra frukost. Får bli grillade mackor, är så sugen på det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

GUD VAD KUL GUMMSAN! GRATTIS:) <3

2009-04-03 @ 11:02:25
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0