Get to Bed soon

Snart läggdax för min del är riktigt trött! Ska dessutom upp tidigt imorgon.. börjar lite över 8. Har en lektion och sen en lång håla, från 9.45-12.50 så jag och Fia har planerat in lunch och en runda på stan. mysigt, va riktigt längesedan jag och fia träffades! Nu har jag legat i sängen och läst DV och NU!, samtidigt som jag tittat på fimen med Sandra Bullock och han britten och tryckt i mig choklad. Hehe.. I know! Men kan verkligen inte hålla mig borta! Detär ju så gott!:p Har förövrigt fortfarande träningsverk sedan i fredags, och jag lovar, det hörs! haha.. Paul blir galen på mitt klagande.. Nej.. Dax att tigga till mig en massage, sen blir det att sussa... hoppas ni haft en fantastisk helg med underbart väder!
Sov Gott och dröm Sött!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0