Dissaster!

Var ute med Cesar på en joggingtur innan. haha, man kan väl säga att den började i katastrof.. När vi kommt  typ 500 meter så finns det en hund inne på en trädgård längs vägen vi sprang på och den skulle givetvis skälla på Cesar. Han blev rädd och ville tätt in till mig, inte lyckat. På något sätt så gör jag fälleben på mig själv och stupar rakner i grus och sand. Ont!! Haha, måste ha sett rättså kul ut, ägaren bara stod och stirrade, Dumass! jag skyndade mig upp på fötter igen kollade omkring mig, ni vet så man gör när något är extremt pinsamt, och fortasste att spinga utan att titta mot personen i trädgården. Tur att jag bara fick två små skråmor på min hand! Haha. ush. Men annars gick det hur bra som helt. Kan ju meddela att jag redan har träningsverk! - Yepp, så otränad är jag! ;)


Nu har jag varit inne i duschen och gjort vid mig i lugn takt. Ingen stress, så underbart med Fredagar! :) Såhär ser jag ut ikväll! Inget speciellt, men i don't care, är skit trött, vill bara få i mig lite mat. Haha.. Matmonstret, that's me! ;D
Hoppas ni får en fantastisk fredags kväll!!

Kommentarer
Postat av: Dalia

jo då, de e bara fint tack..

själv då ?

2009-04-24 @ 19:53:08
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Josie

Trevlig kväll! :D

2009-04-24 @ 20:01:52
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Josie

Tack så mycket! :)

2009-04-24 @ 20:04:38
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0