Då åkte jag dit igen...

...Sitter här med en bit kladdkaka som fortfarande är ljummen och till det haar jag vaniljglass, skulle ju hålla mig borta från det, emn det är ju så svårrt! Hihi.. Medans jag mumsar i mig min kladdis tittar jag på My name is Earl, verkligen ett sjukt program! men oftast är det faktiskt skoj samtidigt! 
Skola imorgon så måste gå och lägga mig i någorlunda tid så jag inte kommer dit som en zombie, men börjar 11 så kan ju ändå sova till 9 iallafall ;p Känner mig inte alls trött, men känner mig tvungen att go to bed snart... Åh, äääntligen ska jag få min studentmössa!!! :D Nej, nu ska jag gå ocg borsta mina tänder oh tvätta av mig sminket.. See you in the morning! Sussa sött!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0