Myspys med hjärtat

Good Morning! :D
Här är de fina vädret tillbaka! Gissa om jag är glad? ;p Uppe tidigt är jag med, vaknade vid kvart över nio då jag gick ut en runda med Cesar. Nu har han fått mat också så nu ligger han o vilar. Jag sitter jag här och försöker vakna till riktigt, det blev en lugn men sen kväll igår så man är lite svårstartad. Jag och BabyBoy satt  i uterummet till sent på natten och drack en drink och spelade kort, snackade och hade de riktigt mysigt! :) Tända ljus var där också så klart! Vad är en myskväll utan levande ljus liksom? ;D


D r i n k e n !
Som bestod av Bacardi Grand Melon och Sprite. :)

Lite tilltugg måste man ju ha så det blev naturgods! I love nuts! ;p Hehehe!

Cesar måste ju också ha sitt lilla roliga så vi köpte ett tuggben till honom hihi tror att jag tyckte det va roligare än vad han tyckte, Hihihi ;D

Ett kycklinglår! hihi, inte kul?

Ja de va gårdagen, så vad händer och fötter idag då? Hmm, jag har faktiskt ingen aning ännu.. Måste vakna ordentligt och sen får vi se, tror de blir en slappe dag, men who knows? Nu är det iallafall time for breakfast!
Hörs LaterSötungar! PussPuss

Kommentarer
Postat av: fuckon

deinken såg jättegod ut!

Spana gärna in våran blogg och lämna en kommentar! :)

2009-07-07 @ 13:12:10
URL: http://fuckon.blogg.se/
Postat av: pebbles

hehe jasså pratar du skånska? :D

2009-07-07 @ 13:53:10
URL: http://obrien.blogg.se/
Postat av: Leonard

OK vad trevligt :) Köpte du ngt?

2009-07-07 @ 14:45:56
URL: http://trierer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0