Teater!

Hej kära bloggen! nu har jag kommit hem efter en händelserik dag! Det började med att jag åkte till skolan och fikade med company. Sedan bar det av ner till Stadsteatern, kollade på Fyrverkarimakarens dotter. Den var faktiskt riktigt bra. Enda anmärkningen var att de har röter som i en dubbad Disney-film. Dem använde riktiga fyrverkerier inne i lokalen, vilket gjorde det hela mycket bättre, snacka om att det bara luktade krut efter det. ;D känner ju en tjej som var med i pjäsen, som dansare och lite andra småroller, fast kände inte riktigt igen henne förrän i slutet när alla ställer sig på scen och tackar.

Jag och Adelina står ute och fryser under pausen     

                                                                                      
Inne i salongen  
      

The ticket


Efter ett lyckat teaterbesök så hade jag en liten lunch, Sofie kom till skolan och hälsade på med sin bebis, 25dgr gammal. Skiitsöt! Sen bar det av till lasarettet med Fatima och resten av gruppen. Ganska långtråkigt att gå runder på en barnavdelning.. Min underbara Paul och Cesar kom och hämtade mig när jag slutade och vi åkte och köpte Thaibox. GOTT! Körde till stranden och satt och smaskade i oss det med vy över hela sundet. 
Ska snart iväg igen, en snabb sväng till svärföräldrarna ;) Hoppas att ni haft en hittills bra dag!! Min har definitivt varit lyckad! :D Tack till er alla som förgyllt min dag!

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0