Wonderful morning!

Godmorning sunshines! fast klockan är ju typ ett, så snarare god middag hihi.. Jag har sovit länge idag, men ändå känner jag mig helt seg... Satt precis ute i det fina vädret vi fått, tog lite bilder, men sen kom jag på att vi inte fick med oss vår usb-bluetooth. skit också.. ja, få komma med de bilderna sen isåfall.. :) Här är det fullt hus. Pauls brödrar som är i 40års åldern är här och hälsar på med barnen, och här sitter jag och isolerar mig själv i datorn. Haha.. Så kan det vara! ;p Paul är ute i garaget och meckar med bilen.. Haha, tur att jag slipper ;)
har blivit lite röd efter igår, fattar inte hur jag lyckas, helt sanslöst.. Hade ändå solkrämpå mig ! Men har blivit brun på armarna, iallafall mer än tidigare... Inte lätt att va vit som ett papper. hahaa. :p


me today.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Då får du ta och smaka på dom :)

tack så mycket, detsamma om din:)

2009-05-01 @ 14:20:52
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Hanna

Röd?? sällan du blir det ^^ Även jag har lyckats bränna mig! x) SÄLLAN!!!! <3





2009-05-01 @ 18:00:25
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0