BeautyNeeds

Tänkte tipsa om några hudvårdvård-/skönhetsprodukter som jag själv gillar och använder. :)

 
1)2)3)

4)5)6)
7)8)


Nivea refreshing washgel - Rengör huden på djupet, samtidigt som den återfukta din hud. Känns len och fräsh efter användining och den doftar super gott! :)

Nivea refreshing toner - En toner (ansiktsvatten) som öppnar upp och rengör porerna på djupet. Samma doft som på Nivea washgel. Man känner sog genast mycket fräshare i ansiktet, man kan riktigt känna hur huden "andas".

OLAY Classic Beautyfluid - En ansiktskräm som snabbt absorberar in i huden vid applicering. Man blir mjuk på ett ögoonblick, inte ett dugg kladdig på huden. Den är väldigt dryg och har en söt och god doft. Billig!

DOVE bodylotion - Alla bodylotions från Dove är suveräna! Men just nu vid varmare tider använder jag Dove Summer glow. Det är en mjukgörande och återfuktande lotion med en "gnutta" b.u.s. Ger en fräsh lätt solbränd feeling.

ELVITAL Re-nutrition - En snabbverkande hårinpackning med innehållande bidrottning-gelé som återuppbygger hårens celler. Gör håret mjukt, smidigt och glansigt. snacka om att den lukta underbart! Och jag lovar, doften håller i sig i minst 2 dagar!

♥  LORÉAL Hot Straight - En värmeskyddande creme som du applicerar i vått som torrt hår innan du fönar/plattar håret. Gör håret mjukt och följsamt. Ger en härlig luster! Smells fantastic! ;p

Rexona Woman Deostick - jag använder den som innehåller Aloe Vera som gör huden mjuk och len. Håller dig torr en hel dag. Kruxet kan vara att du får vita märken på dina kläder. Men det finns en variant som är just för att undvika det. Heter Crystal clear om jag inte har helt fel för mig.

Depend nagelbandscreme - En creme som du använder på dina nagelband. innehåller AloeVera som mjukgör och reparerar torra och spruckna nagelband. Riktigt bra!

Håll utkik efter fler av mina Beauty tips som kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skorna i din header?!! grymma!

2009-05-08 @ 22:36:07
URL: http://belelia.blogg.se/
Postat av: Maria

tack =) du har en väldigt fin blogg förresten=)

2009-05-08 @ 22:44:38
URL: http://belelia.blogg.se/
Postat av: meedo

det nr 1 är den mild, alltså torkar den ut? kanske ta och testa den hihi ;)

2009-05-09 @ 01:32:37
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0