No school..

Sån otur, när jag va 3 minuter från skolan så fick jag reda på att jag inte hade Svenska idag, enbart dem som skulle göra nationella. FAN! Träffade A i korridoren och vi käkade lite frukost och sen gav vi oss ner en runda i stan. Jag köpte nya sunglasses och ett nytt lipgloss. Köpte även en present till min söta mamma!
Har varit runt i typ halva skåne idag känns det som, letat efter ett ställe som vill förstora upp fotot eller fotona, 2st, som jag ska ha på mitt plakat till studenten.. Men alla har sjuka priser på de typ 500kr för en bild.. Men tillsist, på stället som ligger närmast kostade det 118:- / bild. Så typiskt. Kunde vi inte bara kollat där först?! ;p Nu är jag trött och mätt.. Har precis ätit dinner....  Blir en vääldogt lugn kväll ida, orkar inget annat ;p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0