Nothing I fell for..

Har varit iväg en sväng med Paul och våra vänner "M"och"I", var en runda på Väla.. Tittade på lite klänningar, men hittade ingen som jag föll för och verkligen vill ha : / Vill att min klänning till studenten ska vara speciell, gärna vit med svarta "detaljer" typ en rosett eller så.. Hittade en på MQ, men den är så tråkig där fram, för enkel.. gillar iallafall baksidan då det är en fin rosett i svart. Men inte i min storlek så jag kunde inte prova den och se hur den satt.. Kanske snyggare på? Synd, men life is a bitch, vad ska man göra? ;p

Bli en film, eller två ikväll.. Få se hur länge jag kan hålla mig vaken, tihi. Har ju sovmorgon till 11 tomorrow så kan vara uppe ganska sent ändå. Hoppas ni får en underbar kväll!
GoodNight SleepTight!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, Läs min blogg om inlärningen nu då. :) Lagt in del 2 nu, kommer en ny varje idag! :D

Och de är roligare om man följer dessa saker. Jag ha ju redan fått 2 stycken merän jag lagt ut, och jag ÄLSKA den metoden.=P HelCoolt. =P Haha.

Hur ha dagen varit? Kram

2009-05-12 @ 10:21:26
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Anna

´Hoppas du hittar en snygg klänning :)

2009-05-12 @ 11:05:37
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0