untitled

Hemma och trött!  Hjälp farmor med att putsa prydnadssaker. Hihi.. Är man pedant så är man ;p Fick även en god middag och pappas bankkort ;p Aldrig fel.. Det är ju min papi som ska betala insättningen av mitt löshår och han åker hem till DK innan jag hinner fixa det så då får det bli såhär.. Har precis fikat och pratat lite skit med mamma, vi va ute en runda med Cesar med i det fina vädret! Idag ska jag nog bara ta det lugnt och försöka plugga lite.. Har en massa arbeten som ska lämnas in ganska snart. ORKAR INTE! Men det är väl bara att hålla ut, bara en månad kvar tills STUDENTEN! Fan vad jag längtar helt sjukt! :D Kan inte fatta att jag redan är där. Känns som det va typ några månader sedan man gick i ettan, samtidigt som det känns som jag gått på Petri i hela mitt liv. strange :p

Jag när jag gick i ettan.. ;p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0