Untitled

Hej bloggen! :) Hoppas ni haft en fin dag! Min har varit väldigt dryg. Hade min kurs halv nio till lite över fyra. Men nu är det iallafall avklarat! :D När jag slutat åkte jag till Landskrona, jag, Paul och hans bror käkade kebab. Mmmmums! ;p Va så sugen på det! Har även slingat mitt hår idag, så nu är jag typ heelt blond. Det har inte hunnit torka riktigt ännu, så jag får se imorgon när jag vaknar. Hihi.. Har ingen plattång här heller så min lugg spretar åt alla håll.. Inte så snyggt. Paul skrttade åt mig *buhuu* Våra vänner tittade förbi innan, det va mysigt. Vi satt och snackade o drack coffé samtidigt som Paul drog ut hår från slingmössan, AJJ!

Kom precis in från uterummet, jag och babyboy spelade lite kort och mös. Det spöregnade ute, det är så mysigtnär man hör hur det smattrar på rutorna när man är inne och myser! :D Han påstår dock att jag är dålig förlorare, What!? ;p

Träffade en handledare från min gamla praktik innan idag, han berömde mig mycket och sa att jag gjort ett stort intryck på alla deltagare i verksamheten och att dem fortfarande pratade  om mig, trots att jag var där i Oktober. Det värmer i hela kroppen och jag blir så glad av att höra sånt. Saknar verkligen de stället. Trivdes så bra där. Bästa EVER! Verkligen!

Hur har er dag varit?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0