Talkie Talkie

Är back home nu.. gör inte för mycket, men känner inte riktigt för det heller.. Ush, vad jag är seg.. Känner att jag bara vill somna och vakna upp till en underbar dag i morgon, med sol och inga bekymmer.. Haha.. ;) Ska tillbaks till Landskrona då, på lite fest. Ska bli mysigt! Får se vad man ska ha på sig, inte för uppklätt, men ändå finare än till vardags.. Hmm, får se vad jag hittar på! :) Vill egentligen ha min vita fodralklänning som ja hade på skolavslutingen förra gången, men tror det blir to much.. Känns så lönlöst att köpa en klänning och bara använda den en gång.. Men men...


Cesar blir faktiskt 6 månader idag!


Min dag i övrigt har varit mysig.. Varit ute massor och lekt med Cesar min lilla ögonsten! I just love him! Sjukt så mycket hundar påverkar oss mentalt! Lätt att detär människans  bästa vän!
Åkte hit efter vi ätit en god middag med babyboy's föräldrar och broder ;p
Tror att det blir sängen snart för min del! Titta lite Tv först bara.. Hihi, känns somdet var evigheter sedan jag gjorde det.. Det finns nämligen ingen Tv i gästrummet.. : / Men det gör nog mer nytta än skadar med att vara "tv-lös" i några dagar, eller vad tror ni?

Detta blir troligt vis mitt sista inlägg för dagen, men ha en underbar fortsatt kväll och sovså underbart gott när det är dax! See you in the morning!

Kommentarer
Postat av: CARRO

Jodå det är kanon, mycket plugg bara men annars är det bra. :)

2009-05-22 @ 23:29:53
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Okeej, visst jag älskar att kommentera i din blogg :)

Jag tycker definitivt att du ska ha den lilla vita ;) få alla andra att tänka: fan vad snygg hon är :) Hihi!

2009-05-23 @ 01:18:49
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/
Postat av: jossan

tack! :) vad händer idag?

kram

2009-05-23 @ 15:06:16
URL: http://ligon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0