Sunny Sunday!

GodmorgonSunshines! Sovit gott? Själv så har jag sovit aldeles utmärkt! Mina fästen till håret har inte alls varit något besvär i natt. Thank god for that! Cesar har precis fått frukost och vi sitter ute i solen. Eller, jag sitter.. han ligger och gnagar på en pinne som nästan är lika stor som honom. Haha..
Jag ska aldeles strax börja städa lite här hemma. Det är min morsdags present till min mamma, städat och smootihie klar när hon kommer hem. Vi gör inte något stort över dagar som denna, men vi visar deet ändå med en liten gest eller blomma för att visa att vi bryr oss om varandra. Tror jag får sätta igång med städningen nu. Hörs Later sötnosar!

BiGG KiSS

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: åh, tack så jätte mycket! :D allt är kanon med mig! själv?

2009-05-31 @ 14:05:47
URL: http://misscm.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0