Skaffa er ett liv!

Hello Darlings! Nu har jag äntligen kommit hem till Landskrona! Har varit en lång och intensiv dag. Satt i skolan och pluggade till 4, slängde i mig lite att äta, sen bar det av till Bergalid där ja ska jobba i sommar. Vi hade introdutionsmöte (stavning?) Fick lite fika och en massa prat. Kul att täffa dem igen! Visst jag har varit där några gånger nu i Maj, men nu känns det ändå på riktigt för jag har inte varit på "min" avdelning. Trivs så otroligt bra där!

Jag hatar sådana idioter som börjar kaxa och bråka med folk helt i onödan bara för dem tycker att dem är tuffa.. När jag satt på bussen hem innan efter mötet så hoppade 3st personer på, en kille och två tjejer 16-17 år skulle jag tippa på att dem va.. Busschauffören sa till dem att ta ner skorna från sätet flera gånger och fick till och med stanna bussen för att dem skulle lyssna, visst lite maxat tycker jag, men det är trots allt hans jobb.. Efter ett tag började dem skrika - Vafan glor du på gubbjävel, vad fan vill du? Dem tryckte på STOP en hållplats för tidigt och hoppade ej av så han körde förbi där dem skull off the bus. Dem börja skricka fucking fuck, gubbjävel och allt annat man kunde tänka sig. SÅ ONÖDIGT, Skaffa er ett liv för fan!! När dem blivit avsläppta så började killen sparka och slå på bussen, Någon muskelskada att du inte kan kontrollera dig eller? Han skrek - Men kom ut ur bussen då gubbjävel kom då, kom! Ring polisen!. Asså mannen som körde va typ 60. SKAFFA DIG ETT LIV DIIN JÄVLA APA!!  Finns det inget angrymanishment för ungdomar här i Sverige? ;p

Vad tycker ni om sådana såm håller på såhär?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0