myspys

Hej Bloggen! Klockan börjar bli mycket. Kom hem för några timmar sedan men Babyboy ville se film och det tackade jag ju inte nej till! ;D Skönt att ha jobbat lite, känns som man gör en instats. Jag hade vak. Att jag övervakade en söt liten tant. Typ jag ska vara gott sällskap och se till att hon inte hittar på hyss.. Hihi . Så fort jag slutade skyndade jag mig ner till parkeringen där Paul väntade på mig. Vi körde till MAXI och köpte CheezBalls. Mmmm! Sen till McDonald's, tyckte jag va värld det när jag jobbade med så kort varsel. Nu ska jag mysa ner mig hos älskling igen och titta på en film till. Imorgon är det skola, men börjar inte förrän 11. Tur med tanke på att jag jobbade kväll!
Ha en underbar kväll och sov sött! See you in the morning sweetheart!

Kommentarer
Postat av: Lona

nepp. jag går i skolan, men önskar att jag hade jobb då och då.

2009-05-05 @ 06:03:08
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Lona

sv: de tycker jag! :P

2009-05-05 @ 14:50:07
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0