Måndag morgon!

Godmorgon sweethearts! :) Hoppas ni har sovit gott... Kan ju inte påstå att jag gjort det. Haha.. Mamma har sprungit in på mitt rum hela morgonen och letat efter puder... - Har du inget puder, har du sett mitt puder, kan jag låna av dig? ...Haha så jobbig! Själv så sitter man i skolan, typ helt död för ca 5 minuter efter mitt sista inlägg igår hörde jag mamma där nere: -Det finns kladdkaka om du vill ha! What?! Jodå där stod pappa. Palla komma så sent? Men jag fick iallafall lite pengar så jag kan göra mina naglar och köpa något annat jag vill ha! ;p Ska träffa Papi lite senare idag med och antagligen käka något.. Men nu måste jag leta upp min grupp och fortsätta med vårt fina collage om Yoga ;p Ha en underbar dag! Så hörs vi Later! :)

Kommentarer
Postat av: catti

go morron

Jodå med mig är det kanon, men då ringer jag henne och bokar in en tid.. jag hör av mig så fort jag pratat med henne.. kram

2009-05-25 @ 10:35:45
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: nadja

no problem , hur har dagen vart?:D

2009-05-25 @ 17:09:02
URL: http://naddines.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0