I've got my hair done

Hej Cutiepies! :D Precis krängt pizza, goottt!  Var ju och fixade mitt hår hos P idag. Jag är verkligen nöjd! :) Har dock inte fixat till det ordentlig men tycker verkligen att det ser bra ut! Färgen va perfekt i mitt hår, mest det jag undrade.. me like it alot! ;p


Jag imorse :)

Såhär blev det! Har inte fixat till det ännu Så såhär kommer det inte se ut riktigt sen ;p

Pizzan, inte liten haha. Det är en 2l cola hihi..

Jag önskar er en underbar fredagskväll!

BiGG KiSS!

Kommentarer
Postat av: catti

ojoj det blev mega snyggt jue =) riktigt långt!!

kram

2009-05-29 @ 22:33:58
Postat av: Laylooshe' ♥

sv; Det låter fett chill! :D

kramiz

2009-05-30 @ 02:43:00
URL: http://lajloshen.blogg.se/
Postat av: nadja

snyggttt!:D



ja det är ,härligt i tanzania:D



sorry , för att jag inte svarade ;) , men det blev bara lugnt, ikväll blir det fest:)sj?:)

2009-05-30 @ 11:57:54
URL: http://naddines.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0