Hmmm...

Halloj! Hr precis ätit en god middag. Blev grillade buffalowings och grillspett. MUMS! Nu är jag såmätt att jag måste vila magen lite.. hihi.. Har vart fint väder idag, men jag har frusit typ hela tiden.. Är det bara jag? ;p
Imorgon ska vi hämta Cesar, ÄNTLIGEN! Känns som en evighet sen jag såg honom sist. Har hört att att han det bra iallafall. Jag är nog pain in the ass för M som är Cesars uppfödare, har smsat henne varje dag, men som tur är hon en så fin människa och förstår mig. Cesar leker med sin mama Nikita hela tiden. Hihi, nästan så jag blir svartsjuk. Ush, Lilmarie, på en hund?! Hihi, men det är ju känsor man inte kan styra över. Bra att han fått ha lite hund-umgånge så han vet hur han ska bete sig.. Ska iallafall bli skönt att han finally ska komma hem igen! Miss You Bebis!♥
Hur har ni haft det idag, och vad ska ni göra ikväll? Några tips till mig kanske? ;)

Fastän jag precis ätit skulle det inte ssitta fel med en bit kladdkaka. Tihi

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

toppen, din med! Följer den nu

2009-05-03 @ 21:42:54
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0