Hit och dit

Hallojj! ;D Haft en bra dag? :) Min har varit helt okej. Nothing special ;p Efter min lelktion så pinnade jag ner till stan en sväng, tittade efter något jag kan ha över my dress på dagen med stort "D" Men som vanligt hittade jag inget, suck.. Får åka till väla istället nu någon dag.. Om jag hinner vill säga.. Hehe .. När jag precis kommit upp till skolan och tagit upp boken och skrivit en halv mening ringer papi, han va påväg in till stan och undrade om jag hade håla.. japp!! 3 timmar!! Så jag packade mitt pick och pack och begav mig ner till söder. Mötte upp pappa, det slutade med en fika hos fajmoj och faffa.. Mysigt! :)

Hade två lektioner till efter det, sedan åkte jag till Landskrona. And here I am! :p Sitter här, proppmätt och håller på med mitt arbete om akupunktur It's killing me!! Men jag börjar komma någon vart nu iallafall.. :) Känns skönt när man kan se resultat! :D

Varit iväg och köpt lite slingfärg och annat som behövs, ska ju slinga mitt hår en gång till innan löshåret ska sättas i. Så det bllir nog imorgon skulle jag tro.. :)


nej, nu måste jag fortsätta plugga, men hörs Later!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0