Dizzy

Halloj! Kom väl hem for en halvimma sedan.. Hoppat i mjukiskläderna och sitter nu och smuttar på en god kopp te! :D Åkte ju som sagt till Landskrona efter skolan.. Jag satt med headset och lyssnade på musik i min egna lilla värld så jag höll på att missaa hållplatsen jag skulle av, fick rusa ut för att hinna innan dörrarna till tåget stängde. Stress. Käkade där och softade lite i uterummet.. Medina och Ivan kom förbi en litenstund mitt i min powernap. ;) När vi varit hem om och lämnat av Cesar hos mami och lite så åkte vi in till Helsingborg och tog en fika.. För min och Medinas del blev det glass ;p Snackade om allt möjligt och Babyboy hjälpte Ivan  med att wash the car. 

Idag är jag verkligen trött! Skolan va riktigt dryg idag, men Dijana lyste upp min tillvaro ;p Har så mycket att hinnamed innan studenten, fyfan. Tur att man skippade Costa! Nu ska jag lägga mig och vila mitt huvud som jag slog i farmors jäkla taklampa igår. Rätt i tinningen, börjar tro att jag fått en lätt hjärnskakning av den smällen.. Nej, time for relax och fortsätta smutta på mitt goda te, Exotic fruits. Sååå gott! Hoppas ni haft en fin dag sweathearts! See you in the morning!

BIG KISS!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0