Yummie!

Nu har jag käkat grill! De blev sjukt gott! :D Gjorde en grekisksallad till (fast utan oliver). När vi var ute och grillade köttet så hade vi Cesar med oss. Som vi lekte med honom. Jag o Paul hade en boll som vi sparkade till varann och Cesar sprang emellan oss fram och tillbaka. Hihi. Han är så söt!! Han är verkligen vår gullegris!♥
Ikväll ska jag titta på Beck, som vanligt en Söndagskväll! :) Den filmen som ska gå ikväll verkar vara riktigt bra. De tysta skriken, eller något liknande hette den.. Tror faktiskt jag sett den innan, men dem är lika bra för det! Längesedan med så man har glömt det mesta.. Min favorit av dem alla är Pojken i glaskulan, den är GRYM! :D
Jag börjar sent imorgon, så kan vara uppe så länge jag känner för idag, skönt. Så slipper man gå upp kl. 5. Paul ska ju lämna in bilen på verkstad imorgon efter vår lilla krock med gamlingen som körde på oss så jag får ta bussen nu hela veckan, mindre kul men de får gå. Känner att jag blivit lite för bekväm med att bli körd dit och hämtad varje dag :p

Här kommer en liten bild på middagen iallafall!

Yummie!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0