Dagens OutFit mm.


Dagens OutFit! Inte snygga strumpor?! ;p


Snart iväg till Faster, Pappa har bjudit dit mig, Paul o mamma eftersom han snart ska åka hem till Bornholm igen.. Han vi ju ha hela familjen samlad, eller som jag skulle säga det.. Hela tjocka släkten!! Blir väl runt en tio stycken, kanske deras grannar tittar in också.. ska bli gott att äta jag är hungrig och min pappa är bäst på att laga mat! Exept grandma' ;)  Hihihi, igår när pappa "bjöd dit oss" så sa han innan vi la på  - Och du, glöm inte mitt barnbarn! Hihi, han menar Cesar. Han är ju som vår lilla bebis, hundbebis iallafall ;p Tror jag hinner måla mina naglar innan vi sticker dem är då inte vackra, lacket jag har på nu har börjat slitas av, not nice även om det är de rosa lacket till franska manikyren. Nej nu får jag börja med acetonen, annars hinner jag inte!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0