Honey Honey

Hej Hopp! :) Hoppas att allt är bra med er! Här är det bra! Börjar piggna till nu. Jag är väldigt segstartad idag.. Vaknade vid 9.30 tiden av att Cesar hade en massa ljud för sig. Sen har jag slappat framför Tvn och faktiskt pluggat lite också, eftersom jag inte orkade igårkväll. Somnade ifrån Beck totalt. Men har sett just den filmen innan. Paul va så söt för han skulle köpa med sig godis hem till mig när han kom. Och det hade han gjort! Två påsar och läsk, min favo såklart! Men när han kom sov jag. Var ju sjukt trött eftersom jag gått upp vid halv 6 igårmorse.

Tack BabyBoy för att du alltid finns där för mig i vått och torrt! Du vet att jag gör det samma! ♥

Nu kommer solen fram så smått också, kanske blir superväder idag! Hope so! Kan man ut på långpromenad med min fina sötnos ;D Ska busa lite med honom nu, han är helt till sig här brevid mig.. See Ya!

Jag och Bebis  ♥
 

Kommentarer
Postat av: meedo

hejsan. har du färgat håret? ser mörkare ut. kramiz

2009-03-09 @ 14:48:56
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt bild:)

2009-03-09 @ 15:59:42
URL: http://KarinOlofsson.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0