Fint i skohyllan!

Hej Hej! Då var det fredag, den 13e tillochmed.. Be carefull! ;) Idag har jag inte varit på praktiken.. Har inte kännt mig på topp direkt.. Magont som alla vi tjejer har och allmänt trött o hängig, men nu är det bättre. Har faktiskt fått en del saker gjorda endå. Satt upp några av mina skor i en hylla lite ordentligt (alla fick inte plats).. Känner mig ganska nöjd efter det.. Var ute en sväng med Cesar i skogen innan också, det gillade han! :) Känner mig så stolt för att jag tagit tag i att ställa tillrättam mina skor.. :) Känns som att jag får köpa en garderob att ha alla skor i ;p



Måste ju lägga ut en bild på min skohylla också :)


Ikväll ska vi ut och träffa ett par vänner i Helsingborg. Cesse får stanna hemma då iallafall.. :) Blir nog en fika och en massa snack, hihi. Nej, nu ska jag käka kexchoklad. Vad har ni för planer inför kvällen??! Kom bara ihåg att ta de lugnt! ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0