BusVäder

Hej hej bloggen min! :) Då var det Torsdag redan, känns konstigt.. nog för att jag sov bort hela Tisdagen.. ;p Men nu är jag tillbaka, frisk som en nötkärna! ;) Har haft en bra dag idag! Tiden har gått sjukt fort. Min lärare var på besök och sen fick jag sluta tidigare än planerat.. Så bra dag än sålänge. Något som jag tycker mindre om är snö och det kommer massor nu!! Trodde att de skulle bli vår nu ju! Men krossade förhoppningar om vår kommer gång på gång nu..
Nu i eftermiddag tänkte jag att jag skulle koppla av riktigt ordentligt. Mumsa i mig något gott och ta allt precis som det kommer.. Alltid lika mysigt att ligga inomhus o ta det lugnt när det är busväder ute. Snart helt vitt ute ..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0