New shoes

Heej allihopa! :D Har ni haft en bra dag? Min har varit bra! :) Varit på praktiken och sprungit runder som vanligt.. Ätit en god middag och fick gå hem en timma tidigare. :) När jag starta min mobil efter praktiken såg jag ett sms av babyboy. Det stod att något roligt kommit med posten.. När jag kom hem såg jag mina nya gladiatorsandaler och en t-shirt! :) Bra slut på dagen! t-shirten skulle egentligen vara lång så man kunde ha tights under bara, men eftersom jag beställt den från barnavdelningen så sitter den som en vanlig tisha, like it anyways! :D Sandalerna tycer jag om såå mycket, är supersköna!! Längtar tills det blir varmt så jag kan anväbda dem!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga :)

2009-03-17 @ 23:11:32
URL: http://seelmic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0