BBQ and The Beach!

Heej Bloggen!
Hoppas att ni haft en bra Lördag! Min dag har varit fantastisk! Vaknade sent, Paul åkte o handlade frukostbullar så hade en mumsig frulle :D Efter en stund när vi hoppat ur jamasen o morgontofflorna körde vi till stranden och rastade Cesse rejält! Hans första besök på stranden ever!! ;p Han tyckte att det var skitkul! Han sprang runder och fångade tångbitar i munnen occh grävde en massa hålor i sanden. Hihi, vår lilla snutte!♥ Jaa, har grillat också, eller Paul, my man va grillmästare så fixade jag resten. Så jag, mamma, Pappa och BabyBoy satt och åt en god grillmiddag och drack öl.. Inte det bästa jag vet, men idag va det faktiskt riktigt gott! :D Jag har haft att göra idag kan jag säga! har lite dåligt samvete att bloggen har fått lida, lovade bettre update idag än igår.. SORRY! Nu ska jag slänga mig framför Tvn en stund och andas ut, känner att jag behöver det nu! ha det bra sålänge!! Kramar!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0