Saturday night.

Har precis ätit en god middag och varit ute en sväng med Cesar. Snart är det melodifestivalen som gäller :) Hoppas verkligen inte att Carolina af Uggla vinner, hon är verkligen inte min smak! Förlåt Carolina! Tycker att det ska vara fart i låten som vinner, oftast dem som kommer långt i Eurovision song contest, rätta mig om jag har fel ;)
Har varit en lugn dag, men jag har fått mycket gjort och det är skönt! Man behöver sådana dagar ibland tror jag.. Nej, nu ska jag ner och bunkra upp med godis och läsk innan melodifestivalen börjar! :)  Vad har ni för planer inför lördagskvällen?


Kommentarer
Postat av: silvia

ha en fin kväll :)

2009-03-14 @ 20:45:35
URL: http://silviap.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0