090324

Haft en bra dag allihopa?! Min har varit ganska bra, förutom det konsiga vädret, först fint, sen snö, sen fint och sen snö igen och sen tittade solen fram ytterligare en gång. Riktigt mysko.Paul hämtade upp mig vid väla och vi äkte och köpte lite matvaror.. Jag o Paul lagade mat så fort vi kom hem, va suuper hungriga!  och sen gjorde jag kladdkaka så nu sitter jag och mumsar på en stor bit kladdkaka. Precis vad jag behövde! :) Har sjukt ont i magen idag så ikväll är det bara att ta de lunt och slappa framför tvn som gäller, känner inte alls för att göra något speciellt. Det första jag gjorde när jag kom hem var att slita av mig jensen och hoppa i mjukisbyxorna! :)  Är ledig imorgon, ska bli riktigt skönt! Jag och Paul hade tänkt att småfixa lite kanske ta en tur till väla, alltid trevligt ;)  Något jag måste köpa iallafall är nu foundation, är inte mycket kvar i min kan jag säga! Nej nu får jag fylla på min tallrik med en ny bit av min goda kaka, hörs sen!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0