FridayNight

God kväll! :) Nu sitter man vid datorn lite och kollar runder. inte efter något specielt egentligen, men man hittar alltid något man gillar, kanske både är negativt och positivt.. :)  Var som sagt iväg innan ett tag med Paul och Cesar. Nu fick han träffa Baby, den andra valpen som tillhör några vi känner. Han var så ivrig för att leka med henne! Man såg på honom att han tyckte det va roligt.. Lilla Baby va så söt, och så liiten!! Cesse va minst dubbel så stor, fast dem är födda samma dag. Fast hon är renrasig Amstaff, Cesse har ju större ras i sig också. Hon blev lite arg och ville bita i Cesar några gånger. Hihihi.. Såg ganska roligt ut, men allt gick jätebra!
Cesar har mått lite konstigt idag, minskad aptit. Äter inte upp allt man lägger upp till honom, kan ju vara en tillfällighet. Hoppas de! Vill ju inte att lille killen ska må dåligt! Han sussar sött nu iallafall.. New day tomorrow. Ingen helg för mig inte. Har varit helt lost hela dagen, känns som måndag nu efter att man varit ledig i två dar. Ska jobba både imorgon och på söndag, har det sena skiftet imorgon.. Skönt att börja sent.. Fast sluta ju inte förrän 21.30..
Idag har jag fått vara med på såromläggning. Trodde att jag skulle tuppa av ett tag, de va nog de största och läskigaste såret jag sett någon gång.. Men jag är ju där för att snappa upp allt man ska göra i de yrket.. Vet inte om jag är så lockad av detefter detta.. ;p Var med nere på ultraljud också. Man får se mycket iallafall! :D Måste börja skriva på min "APU-dagbok" , helst i helgen.. Man glömmer fort vad man gjorde ena dagen till den andra. Hihihi..
Tänkte slappa lite nu. Hoppa i jamas byxor ;) Hoppas att ni having a nice friday! 



Snygga Leopardsandaler från forever21.com





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0