USH!

NEEEJ! Nu blir jag riktigt sur. Har varit sol och fint hela dagen. Men nog fan har de börjat snöa nu ändå! (Ursäkta språket) Men varje gång solen lyser blir jag på så bra humör och tror att våren äntligen är påväg. USH! Blir så besviken varje gång, vill ju att våren ska komma ordentligt nu, är trött på detta äckliga snövädret!!

Så, nu känns de lite bättre när jag fått ut lite aggritioner ;) Har precis kommit hem. Var trevligt o god mat. Fick träffa mina söta kusinbarn också! Men det blev lite mycket ett tag. Eftersom där va små barn så fick vi hålla koll på Cesar hela tiden så att han inte hoppade. Borta bra men hemma bäst.. De stämmer verkligen!! Nu ska jag kolla på programmet om Josef Fritzl på 4an nu hade jag tänkt. Ush, vilket svin han är! Ska upp todogt imorgon så får lägga mig lite tidigare idag. Känner mig faktiskt trött så det blir nog inga problem :) Hur har ni haft det idag? Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bli blond igen? :) Nice, du är jättesöt i både och :D

2009-03-26 @ 21:55:55
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/
Postat av: Anonym

neä eller hur :/ helt onödigt ! ush hehe

2009-03-27 @ 12:36:13
URL: http://seelmic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0