Time for cuddeling

Hej Bloggen! :D Kom hem för en liten stund sedan.. Har varit på praktiken hela dan, får sådan ångest av att vara inne i den grå tråkiga byggnaden när det är så fint väder med den vackra lysande solen utanför. Men det har gått bra idag har fått göra två "inskrivningsprat" helt själv, känns så bra när man klarar av att göra det på egen hand, att slippa svansa runder efter sin handledare och känna sih helt ovetande. Så i stora drag har min dag varit bra! ;D När jag slutade kom Paul o Cesar som hämtade upp mig, vi körde till MAX, beställde mat och sedan körde vi hemåt. And here I am! ;) Blir en myskväll med mina favoritpojkar, m&m's, Chips och kola.. Får se om det går något bra på Tv, missade ju Desperate Houswife's :'(  Ha en riiiiktigt bra kväll allihopa!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0