Sussa sött!

Har varit hemma ett tag nu, blev en liten fika med en kaffelatte i handen. :D Köpte en massa godis på Preem också, har varit extremt sugen på lösgodis hela dagen! Men nu har jag stillat mitt begär ;) Imorgon ska jag försöka sova länge, men får se hur länge Cesar tillåter mig att sova innan han sätter dig nedan för sängen och sjunger "Godmorgon, Godmorgon" Hihi.. Han har slocknat nu iallafall. Min lilla trötter! Nu ska jag slänga mig framför Tvn. Är helt slut i huvudet efter dessa två intensiva dagarna. Mycket att snappa upp på en gång! Så det känns som att det är det ända rätta, jag förtjänar att slappa framför dumburken tycker jag! Sov så sött alla fina läsare!

Cesse sussar sött!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0