Sunday

Hej Bloggen! Fick sova ut riktigt idag, sköönt! Blev väckt av Paul vid 10.30-tiden, då han stått o gjort frukost som stod på bordet när jag kom ner. Blev Stekta ägg o mackor. MUMS! Tack älsklingen! ♥ Nu är det Söndag! Beck ikväll! :D Nog det som är positivt med Söndagar, förutom att man är ledig. Imorgon börjar min praktik på Helsingborgs lasarett. Ska faktiskt bli kul. Får hoppas att jag får en bra handledare och att jag trivs! Idag blir det nog inte så mycket som händer. Iväg o handla lite hundmat och ut en sväng på fältet. Blev en mysig hemmakväll igår. Tittade på melodifestivalen och lite så. Min favorit va de två tjejerna, som inte kom vidare..vet ej vad dem hette. Men life goes on. ;) Nej, nu får jag börja göra mig lite iordning! By the way, 1:a Mars idag! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0