Slingat mig!

Förlåt att jag varit så dålig på att skriva nu de sista dagarna! Fy på mig! Men har haft saker att göra helatiden.. Som sagt så har jag varit ledig idag.. Har varit på väla en sväng och massor ute i det fina vädret. Varje gång vi kommit hem så har vi glömt att handla något och fått köra iväg igen. Köpte slingmedel innan idag. Fanns ingen slingmössa i den trodde att jag hade hemma, men icke! Fick åka iväg och handla en nu slingfär med mössa i.. Så nu har jag slingat mitt hår. (kommer bilder inom kort) Vill ha tillbaks mitt blonda håt till sommaren så bäst att börja i tid. Slingar det flera gånger i en ganska lång period så mitt hår hinner vila imellan, vill ha tbx mitt blonda hår till studenten! ;) När jag färgat de så tyckte jag att de va så torrt och frizzit så vi körde iväg så jag kunde köpa hårinpakning, blev L'Oreal ELVITAL Re-nutrition, så nu sitter jag här med de gojset i håret ;p Smeels reeealy Goood! :D Har bunkrat upp för en myskväll med Paul. Blir Choklad, rostade majskorn och annat smått o gott. Hihi.. Hur har er dag varit?! Måste springa till badrummet och skölja mitt hår nu!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0