Sjuker

Har legat hemma hela dagen i feber. Har nästan sovit igenom hela dagen, men det har behövts. Har haft kräkningar och 39,6 grader feber och inga febernedsättande tabletter hade vi hemma heller.. Känns lite bättre nu efter typ 18 timmars sömn. Fast är fortfarande ganska risig. Fick sjuka mig på praktiken också. Känns alltid lika dumt. Varför ska man alltid bli sjuk när man har praktik? Nog inte så konstigt denna gången eftersom jag är på en barnavdeling.. Men ändå, det är irriterande! Får bara hoppas att det går över fort! Har inte vågat äta på hela dagen. Det äckligaste jag vet är att spy så därav jag inte ätit  men har precis vågat i mig en tallrik Vanilj Youghurt med skivad banan. Känns skönt att inte vara helt tom i magen. Det bästa på hela dagen! :) Som plåster på såret så hade min klänning från H&M kommit med posten idag! Får fota och lägga upp bild senare idag eller imorgon. Får hoppas att den passar, har ju inte velat provaden nu när jag är helt lökig. Hahaha.. Men den ser ut till att vara min storlek.. Bara den inte är för stor vid brösten.. Där har man ju inte så mycket att fylla ut med.. Ikväll är det Desperate Houswifes, eller Houswoffs som min mamma säger.. De ska jag se på om jag är vaken! :) Nu ska jag gå och dusha, smells like shit!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0