Praktiken

Hej bloggen! Hemma igen, skönt. Var så trött igår så jag käkade upp min mat från donken och la mig direkt. Det gick jätte bra! Har fått pyssla med barn mella 0-1 år dessa två dagarna som  gått.. Ganska mysigt och se dem små liven, synd bara att dem är sjuka : / Tror att denna praktiken kommer att ge mig ganska mycket faktiskt.. Har redan fått prova på lite saker, tagit EKG och stuckit finger! Min handledare vill att jag ska ta intravenöst blodprov på honom, men det vet jag inte om jag vågar, men han envisas med att jag absolut ska göra de.. Får väl se hur det blir.. Idag hade jag morgon skiftet började 6.45 och slutade 15.30 långa dagar! Så jag är ganska slut nu.. Är ledig imorgon och på torsdag, känner att det är väl behövt. Idag ska jag och Paul ut och fika med ett ennat par.. Blir nog att mamma får vara barnvakt ;) Men nu ska jag ska jag gå och äta lite kladdkaka :D Skriver senare ikväll, promise ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0