Ny Header!

Nu har jag suttit här i timmar och försökt förstå mig på hur Photoshop fungerar, snacka om kompliserat program! Måste vara ett riktigt snille för att förså något över huvudtaget.. Men som tur var har babyboy hjälp mig att förstå lite bättre, fast har viljat slita av mig håret ett antal gånger! Men nu så har jag fått en ny header! Äntligen har jag en mer personlig,  har velat ha det sedan jag började att blogga, men om man inte är så duktig på datorer så tar det ett tag innan man vågar sig på de lite mer kompliserade bitarna!
Ska göra mig iordning för att lägga mig och sussa. Börjar tidigt imorgon.. Hoppas ni haft en fin Onsdag! Sov så gott allihop!

Kommentarer
Postat av: meedo

den var jätte fin. måste oxå lära mig hur man fixar med fotoshop. köpte du det programet alltså fotoshop då? hade varit skoj med mer personlig som du skrev iihih. kramiz

2009-03-12 @ 13:36:39
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0