Lovely in the sun

Hallåå! :) Hoppas att ni alla haft en bra dag!! Min förmiddag var super helt fantastisk, påväg in till praktiken stannade vi till och käkade glass, min första "sommarglass" i år ;p Hade supermysigt med BabyBoy och Cesse. Eftermiddagen och kvällen har väl inte varit lika bra. Varit på praktiken så har ju inte kunnat njuta av vädret därifrån precis. Men hoppas det blir fint väder imorgon också! Har fått ta ut två sådana nålar som man har dropp i idag.. Nervöst första gången men det fanns inga svårigheter i det.. :) Nu är jag hemma igen och det är skönt, är trött och börjar tidigt imorgon, får gå hemifrån 6.15. : /  Men det ska nog gå bra om jag lägger mig i tid, Hopfully ;)

Me today


Kommentarer
Postat av: Anonym

Taack :D

2009-03-19 @ 22:24:06
URL: http://seelmic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0