La Voix...

...blev det bidrag som kommer att representera Sverige i Eurovision Song Comntest! Det var väl helt okej, tyckte om de snabba vändningarna från vers till refräng och tvärtom. Grattis till vinsten! Det var faktiskt en hel del låtar som jag gillade! Dem jag tyckte bäst om var Hope and Glory(MånsZ), You're my world(Emilia), Stay the night(Alcasar) och Så vill stjärnorna(Molly).. Men alla var duktiga! :) Det förvånar mig att jag tittat så mycket på melodifestivalen i år, och värkligen gillat det.. Okej, allt har man ju inte gillat men i det stora hela!
Vad tycker ni om Melodifestivalen? Hade du någon/några favorit/er??

Jag ska fortsätta att dega framför Tvn resten utav kvällen hade jag tänkt. Kanske passar på att måla min naglar undertiden.. De tycker jag låter som en bra idé. Ska börja med en gång! :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0