Home sweet home!

Heeemaa! Skönt, nu ska jag ta det lugnt i några timmar innan sängen kallar, har tyvärr missat two and ½ men ikväll.. : / Finns ju fler måndagar ;)  Ska mysa med Cesar och BabyBoy hade jag tänkt! :D Har saknat dem riktigt mycket idag! Så nu är jag hemma hos mina hjärtan igen! Har haft saker att göra hela dagen idag på APUn så tiden har gått fort för en gångs skull, känner att jag tar mer o mer saker i egna händer också.. Hoppas att jag får ett bra betyg där ifrån! Hihihi,måste berätta en sak.. Helt ointressant egentligen men iallafall.. :D Innan när jag va på min praktik så skulle jag ta ett tuggummi, extra i det silvriga paketet sweet mint eller va dem heter, när jag stoppade det i munnen så smakade det frukt... Blev inte gott att blanda med mint kan man säga.. Det smakade så illa att jag va tvungen att gå ut ur patient rummet och spotta. Kan ju undra vad föräldrarna tänkte när dem så en äcklad min och att jag rusade ut.. : /   Vilken tabbe av Extra. Hade förstått om det låg i ändan av paketet, men i mitten?! Hehe, ja en liten tanke som for gemon mitt huvud ;p  Vad har ni gjort för kul idag? Njutit av solen kanske? :)



Hemma och i myskläderna! :D

SovGott Och DrömSött!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0