Eyes of an angel

Hej Bloggen! :) Blev inget inlägg igår, jag hade saker att göra hela dagen så jag hann helt enkelt inte med, trotts att jag var ledig.. Vi var och handlade och lite andra ärenden, när vi kom hem så var jag så trött så när jag la mig ner i soffan så ville mina ögon falla ihop direkt. Det dök upp nya saker hela tiden kändes det som. Vi lagade mat, när vi lagat mat så färgade jag mammas hår. Tittade faktiskt på film också, Eyes of an angel, riktigt bra film faktiskt! Handlar om en kamphund som förlorar en "kamp" och blir dumpad i en fors helt skadad. Den lyckas flyta upp på land.. Ja, resten får ni se själva ;) den spelades in -91 tror jag så det är en gammal film. Men sevärd! :D 
Idag ska jag på 80års kalas. Yippie ;p Min Farmor som fyller år. Så var på Väla en snabb sväng innan och köpte present. Blev ett halsband i silver från Guldfynd med stenar och en pärla i mitten. Får vi bara hoppas att hon gillar det! Skönt att vara ledig känner mig lite piggare idag, fast tröttheten hänger fortfarande efter lite.. Var precis ute med Cesar en sväng borta vid fältet, han sprang runder som en vilde, emn det behövde han, var så hyperaktiv innan vi gick ut, men nu har han somnat. Snart dax för Våra bästa år. :)


Haha, Cesse har fastnat med läppen uppe, min lilla sötnöt!♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0