Det lilla är mer än det stora!

Är det inte mysigt när din partner ringer och säger - Hjärtat, är det något speciellt som du vill att jag ska handa? När du säger tack, men det är bra. Så envisas han/hon - Men inte änns lite godis kanske?
Man riktigt hör hur ivrig partnern är för att få göra en god gärning. Många tänker säkert nu: Vadå god gärning, att handla?
Nej, inte riktigt det jag menar men att man hör att i mitt fall han vill göra för dig. För att visa hans tycke till dig i vardagen, litet som smått tycker jag inte spelar någon roll. Jag tycker nog att de lilla är mer än det stora If you know what I mean ;)

Nej, nu ska jag gå ner och göra lite grillade mackor och kaffe tills BabyBoy kommer! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0