Borta bra, hemma bäst

Hej hej! Då var man hemma igen. Skönt.. Var en intressant kväll kan man väl säga.. Kul att träffa farmor och farfar. Farfar erbjöd mig att hålla min studentfest hemma hos dem. Supergullig!!!! Tackar så mycket för det erbjudandet. Snacka om perfekt läge sen när man ska ut på kvällen, de bor ju mitt i city :p Minglade runder lite. Åt lite från ostbrickan, smörgåstårta bjöds det också på. Jordgubbs torta osv. men jag höll min till smörgåstårta och ostbrickan :) Tyvärr så tog jag aldrig foto eftersom min lilla kusin satt och spelade på den hela kvällen, men faster skulle skicka, man får väl se om man fastnat på bild då ;) Nej, jag börjar suuper tidigt imorgon så nu är det dax för mig att slappa lite framföt Tvn innan jag ska sova!
GOD NATT OCH SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: HannaPanna

Hur går det med praktiken gumms? :) <3

2009-03-06 @ 13:50:40
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.com

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0