Börjar känna nervositeten komma

Har precis smaskat i mig en blit kladdkaka medans jag tittade på Gossipgirl, var så sjukt sugen på något sött så jag slängde ihop det snabbt och lätt ;p Och sött, det kan man lugnt säga.. Tog en deciliter socker för mycket. Hihi, så går det när man inte tittar ordentligt! Men det gjorde inte så stor skillnad ändå.. De blev gott iallafall. Snart är det Beck, om ca en halvtimma. YES! Älskar det. De är så sjukt bra!! Typ de ända svenska deckarna som jag verkligen tycker om. Alla andra är lite småkassa tycker jag. Okej, ska nog inte säga för mycket, har säkert inte sett alla som finns men..

Har tagit bort mitt nagellack och ersatt det med genomskinligt nu, eller ja.. de rosa till fransk manikyr eftersom jag inte får ha färgade nagla av säkerhetsskäl. Men tycker att det ser så fräscht ut med det rosa. ;) Man måste kunna se om det finns smuts under naglarna. Därsör om ni undrar  Mycket viktigt, speciellt när jag har hand om barn och är på ett sjukhus.. Ser fram emot morgondagen, men nu börjar nervositeten komma, tänk om dem inte gillar mig alls? Ska nog inte oroa mig för mycket, har ju haft praktik ett antal gånger och alltid har det gått bra. Mitt jobb är ju från min första praktik i ettan när jag var nybörjare. Lite stolt är man för det ;) Hihihi..
Känner för att klicka hem några skor fån gojane.com, men det får vänta.. Har tillräckligt med saker som ska komma i postalådan snart ;) Nej nu ska jag smyga upp i famnen på min Paul. Känner för ett litet pusskalas innan Beck börjar.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0