wednesday

Hej Bloggen! Har haft en ganska lugn dag, men har ändå haft mycket att göra. Hihi, hur de nu går ihopa ;p Va i skolan och fixade med våra "flaggor", ett ska hänga på skolan och två på flaket som vi ska åka på. Vi gjorde handavtryck på en av dem. Haha, snacka om bra färg!! Har fortfarande inte fått bort all färg från handen. Hihi.. Jag fick dra innan vi hann bli klara för att jag o babyboy skulle hem till min faster och hämta flyttkartonger, jag och min mami ska ju flytta vid månadsskiftet, ush vill inte!! Jag som alltid tjatat om att jag vill flytta, och nu när det väl händer så vill jag inte längre hihi.. Händer nog inte så mycket mer idag, ska måla mina nails och lite så bara.. Det var ett bra tag sedan jag gjorde det. Hihi, latis jag är! ;p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0